Ugrás a tartalomra
Vida Ágnes


A rendezvény információi:

 

                                                Vida Ági előadása

 

 

 

Felmérték a vezetők legsúlyosabb gondjait. Mit gondolsz, mi lett az eredmény? Vajon milyen legyőzhetetlen gondokkal küzdenek a mai magyar vállalkozók?

 

Íme, 3 gond, ami miatt leginkább szenvednek a cégek:

 

  • 1.) Potenciális ügyfelek megtalálása, megszerzése: a globális marketing hadjárat hatására ma már egy átlagembert naponta 3.000 reklámimpulzus ér. Kifejlődött az emberekben a reklámvakság, ami miatt rendkívül nehéz a hatékony hirdetés. A reklám 80-90 százaléka ablakon kidobott pénz.

 

  • 2.) Fizetőképes kereslet hiánya, csökkenése: a potenciális vevőkkel állandóan birkózni kell. Kevesen vásárolnak, és nagyon nehezen akarnak fizetni. Halogatják a döntést, inkább megnézik máshol is. Rengeteg a kifogás és mindig sokallják az árat.

 

  • 3.) Versengés, árharc: a konkurensek folyamatosan lenyomják az árakat. A cégek ajánlatát nem lehet megkülönböztetni egymástól, ezért Te könnyen lecserélhető vagy. Az egyetlen marketing eszközöd: inkább feláldozod a profitod egyrészét, mert máskülönben senki sem vásárol.

 

Neked is ismerősek ezek a gondok? Te is küzdesz velük?

 

Te sem azért indítottál vállalkozást, hogy vért izzadj egy-egy eladásodért? Az ilyen dolgok néha teljesen el is vehetik az egésztől a kedvedet…

 

 

 

De miért kéne Vida Ágira hallgatnod? Beszéljenek a tények!

 

  • évek óta heti több órát tölt olvasással, tanulással; rengeteg könyvet, oktatóanyagot, CD-t megvásárolt; számos módszert és tippet kipróbált már, miközben folyamatosan alakította, tökéletesítette saját termékeit, honlapjait is. Otthonról irányított kisvállalkozása mára folyamatos, egyre növekvő passzív jövedelmet biztosít neki.
  • 2007. augusztusában indította a Kismamablog.hu oldalt, aminek mára átlagosan napi 12.000 egyedi látogatója és több mint 120.000 hírlevél-olvasója van.
  • Eddig 11 “dobozos” oktatóanyagot készített és 3 könyvet írt. Ezekre naponta átlagosan 40 megrendelés érkezik az interneten keresztül, akkor is, ha éppen napokig nem dolgozik, vagy nyaralni megy.
  • Az eredményei kapcsán több napilap, havi magazin és kiadó megkereste és kérte fel publikálásra. Rendszeresen hívják előadni konferenciákra, tréningekre is.
  • Online marketingből 2010-ben Master diplomát szerzett; a legnagyobb nemzetközi e-marketing szövetség, az E-Marketing Association és az Info Marketing Association tagja; az online marketinget nem csak a saját cégében végzi, hanem tanácsadóként rendszeresen dolgozik együtt kisvállalkozásokkal.
  • 2013-ban megkapta az Amerikai Kereskedelmi Kamara Női Kiválósági Díj Döntőse díját; 2014-ben a PWA Női Menedzser Díját; valamint az Európai Bizottság “Díj az Európai Vállalkozások Ösztönzéséért” nemzeti díját. Az Európai Bizottság pedig 2014-ben a Gazdagmami Kft.-nek adta az Európai Vállalkozásösztönzési Nagydíjat, ezzel hivatalosan is a Gazdagmami lett Európa legjobb vállalkozásösztönző kezdeményezése.
  • 2015-ben és 2016-ban egyaránt felkerült a Forbes 50 legbefolyásosabb nő Magyarországon listájára.

 

 

De a fő eredményének azt tartja, hogy a Gazdagmami Tanfolyamot eddig több mint 8000 hallgató végezte el, közülük mára jópáran sikeres vállalkozók lettek; de akad olyan is, aki az itt megszerzett tudásnak köszönhetően szerzett jobb állást.

 

 

 

 

Ági előadásából választ kapsz a következő kérdésekre:

 

- Milyen folyamatokkal és marketing tervvel biztosíthatjuk, hogy állandóan legyenek új vevőink?

- Mit tehetünk a közösségi médiában a rendszeres vevőszerzésért (és mi az, amit ne csináljunk)?

- Milyen marketing eszközökkel, felületekkel biztosíthatjuk, hogy mindig érkezzenek új vevők?

- Mi az, ami ráveszi az embereket, hogy ne csak akkor döntsenek az ajánlatunk mellett, ha éppen akciós?

- Hogyan építsünk fel egy vevőszerző rendszert, ami akkor is helyettünk dolgozik, ha mi éppen mással foglalkozunk?

 

 

„Manapság, amikor mindig recesszióról és elbocsátásokról hallani, és amikor a közvélemény azt tartja, hogy “minden vállalkozó csaló” és “vállalkozónak lenni túlságosan stresszes”, én azt tapasztaltam, hogy jól átgondolt alapokra építve és megtervezve lehet sikeres vállalkozást felépíteni, és a havi megélhetés mellett tartalékokat képezni, befektetni; mindezt teljesen legális módszerekkel.

Szeretném ezt a tudást másokkal is megosztani.”

 

 

A siker titka nem az ügyeskedés, hanem az, hogy ha értéket adsz az embereknek, akkor te is értéket fogsz visszakapni.

 

 

FONTOS figyelmeztetés az előadással kapcsolatban: ha “túl jól” sikerül a vevőszerző rendszereidet feltuningolni, gondolj arra is, hogy nehogy ez okozzon kapacitás-problémákat. Azaz egy ponton túl ésszerű lesz foglalkozni a cég másik pillérével, a hatékonyságnöveléssel is!

 

Gyere el az előadásra és ismerd meg a kulcsfontosságú tényezőket!

 

 

A rendezvény kapcsolatépítés nélkül csak feleannyit ér, ezért a Juhhé! programjai nem maradhatnak el ismerkedés nélkül, hiszen jórészt az üzleti kapcsolataidon múlik, Te milyen sikeres is vagy valójában, ezért nagy hangsúlyt fektetünk erre (is). Legyen az egy beszállító, alvállalkozó, partner vagy vásárló, az ő sikere a Te sikered is. Az előadást követően a megszokott asztalforgásos rendszerben történik a kapcsolatépítés. (Irányítottan, asztalmoderátorokkal, így kényelmesen, az utolsó forduló végére minden vállalkozóval lehetőséget adunk a találkozásra és beszélgetésre.)

 

lurdy1



A Juhhé! vállalkozói közössége egy nyitott szemléletű, pozitív beállítottságú, segítő szándékú vállalkozókból és döntéshozókból álló közösség, ahol azért jönnek össze, mert ez jót tesz nekik és a vállalkozásuknak egyaránt!

 

juhheszületésnap


A program:


14:30 Kapunyitás - Kiállítókkal és érkező vendégekkel kötetlen beszélgetési lehetőség
15:30 I. szekció: Köszöntő
15:40 Dr. Mérő László előadása
16:50 Csősz Péter gondolatai
17:00 Szünet
17:15 II. szekció: Networking I. - IV. forduló & Kötetlen beszélgetés (Juhhé! program)
18:15 Szünet
18:30 II. szekció: Networking V. - VIII. forduló 
19:30 Záró gondolatok
19:45 III. szekció: Kötetlen beszélgetés (Business program) - vacsorával egybekötve (Prémium program)
21:00 Hivatalos búcsú
22:00 Zárás

 

Helyszín

Lurdy


A Juhhé! törekszik, hogy a legjobb élményeket, a legjobb minőségben biztosítsa tagjai számára, a megnövekedett érdeklődés miatt a Lurdy rendezvényközpontot választotta.

Cím: 1097 Budapest, Könyves Kálmán Krt. 12-14.

 

 

szünet


Parkolás:
Minden résztvevő számára a rendezvény ideje alatt díjmentes. Belépőkártyák érvényesítése a regisztrációs pultnál történik.

Lurdy Parkolás

Megközelítés:
Gépkocsival vagy tömegközelkedéssel (kattints a linkre)


JEGYEK és ÁRAK:

Juhhé jegy, azaz sétáló, vagy hallgatói próbajegy:
- Open networkingen való részvétel 15:00-tól
- Előadáson való részvétel
- Kötetlen beszélgetési lehetőség a többi sétáló jegyessel vagy hallgatókkal 18:00-ig
Ára: 5.700Ft+Áfa KEDVEZMÉNYES JEGYÉRT KATTINTS IDE


Networking jegy:
- Open networkingen való részvétel 15:00-tól
- Előadáson való részvétel
- Irányított beszélgetési lehetőség Business Networking szektorban
- 20:00-tól kötetlen beszélgetési lehetőség

Ára: 13.300Ft+Áfa, regisztráció nélküli vásárlás itt érhető el.


Prémium jegy:

- Open networkingen való részvétel 15:00-tól
- Előadáson való részvétel
- Irányított beszélgetési lehetőség Prémium networking szektorban
- Vacsorával egybekötött záróprogram

Ára: 23.300Ft+Áfa, regisztráció nélküli vásárlás itt érhető el.


A rendezvény dátuma:

Helyszín:
Lurdy ház, 1. emelet, Rendezvénytér 6-os terem





Bejelentkezem


Regisztrálok